Subject: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee 68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 11:45:21 +0300

Tere

Teostame topo-geodeetilist mõõdistustööd Riigitee nr 10,
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee 68,1-69,1km.

Lisasin manusesse teostatava geoaluse – kui kõik on nii nagu olema peab,
siis palun kooskõlastust.

Ette tänades ja ilusat päeva jätku soovides!

Lugupidamisega
Annika Kangur
Geodeesia24 OÜ
Pärnu mnt 139E, Tallinn 11317
Tel: +372 58 14 55 07
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.geodeesia24.ee <http://www.geodeesia24.ee/>

  _____

From: Toomas Magus
Sent: Wednesday, April 02, 2025 10:51
To: [email-masked]
Subject: RE: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere

Mina pole see, kes peaks selle kooskõlastama.

Lugupidamisega

Toomas Magus

Ehituse projektijuht / Lääne osakond

503 3754

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 31, 2025 1:58 PM
To: Toomas Magus <[email-masked]>
Subject: Re: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere taas

Vabandust - sai vale faili formaat enne.

Lugupidamisega

Annika Kangur

Geodeesia24 OÜ

Pärnu mnt 139E, Tallinn 11317

Tel: +372 58 14 55 07

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Web: www.geodeesia24.ee <http://www.geodeesia24.ee/>

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sent: Monday, March 31, 2025 13:55
To: Toomas Magus
Subject: Re: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere

Tänan info eest.

Lisasin manusesse teostatava geoaluse – kui kõik on nii nagu olema peab,
siis palun kooskõlastust.

Ette tänades ja ilusat päeva jätku soovides!

Lugupidamisega

Annika Kangur

Geodeesia24 OÜ

Pärnu mnt 139E, Tallinn 11317

Tel: +372 58 14 55 07

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Web: www.geodeesia24.ee <http://www.geodeesia24.ee/>

  _____

From: Toomas Magus
Sent: Monday, March 31, 2025 11:31
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere

Vabandust minu viga, ei kontrollinud, et 24 oli aadressis puudu.

Lugupidamisega

Toomas Magus

From: Toomas Magus
Sent: Tuesday, March 18, 2025 2:53 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere

Saadan 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare km 68,102-68,762 Kuivastu
lisasõiduradade ehitamise valgustuse ja side projekti.

Kahjuks teostusjooniseid ei leidnud.

Projekt ja ehitus on toimunud 2008 aastal ja kas sel ajal üldse
digitaalselt neid esitati.

Lugupidamisega

Toomas Magus

Ehituse projektijuht / Lääne osakond

503 3754

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 17, 2025 2:49 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 10312-25 Riigitee nr 10, Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee
68,1-69,1km topo-geodeetiline uuring

Tere

Mõõdistatava ala faili leiate manusest.

Kas mõõdistatavale alale jääb Transpordiametiga kooskõlastamist vajavaid
tehnorajatisi? Kui ja, siis palun andmeväljastust asukoha joonistele.

Ette tänades ja ilusat päeva jätku soovides!

Lugupidamisega

Annika Kangur

Geodeesia24 OÜ

Pärnu mnt 139E, Tallinn 11317

Tel: +372 58 14 55 07

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Web: www.geodeesia24.ee <http://www.geodeesia24.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.